Общо показвания

1.01.2013

За мен


Имам над 10 години стаж като преподавател по английски език. 

Работила съм в Британика София в продължение на близо 2 години.
Имам практика с дистанционната форма на обучение в kabinata.com, 
както и  в училища.
От 2011 съм сертифициран преподавател по метода за ранно езиково обучение Хелен Дорон (HDEE).


Ето и няколко видео визитки от работата ми по времето когато работех с малчуганите в Хелен Дорон Център Борово :))

Put it in/Put it out     What's your favourite fruit?     Flyng up and down    Up/Down stairs

***

Милена Евлогиева, управител на MMTEX Ltd.
mmtex_bulgaria@abv.bg

Познавам Наталия от 2007 год. Открих я в интернет, а повода, разбира се - нуждата от по – добър английски. Синът ми тогава беше в 5 клас и трудно се справяше в училище с английският език, имах нужда от помощ. Само ще добавя още, че те и до ден днешен продължават да работят заедно. В училище е с усилено изучаване на английски език. Справя се добре благодарение на нейното съдействие. Не знам какво бихме правили без нея. В Наталия най- много ценя индивидуалният подход, умението й да създаде интерес и мотивация у децата.




Няма коментари:

Публикуване на коментар