Общо показвания

1.01.2013

Може ли да бъдете онлайн ученик?

Предложение а или b е по-близо да вашите представи за начин на езикова подготовка.
Прочетете внимателно всичко и след това преценете кое изказване ви описва най-добре.

1. a Обикновено разполагам с около 4-6 часа в седмицата, които да отделя за този курс. .
___или___
1. b Понякога имам свободно време от 2-4 часа в седмицата, но повечето пъти нямам такова.

2. a Харесва ми да чета и ми е приятно да се се уча докато чета.
___или___
2. b Нямам проблем с четенето, но предпочитам да имам учител до себе си, който да ме инструктира в процеса на подготовка .


3. a Наслаждавам се да работя самостоятелно и рядко имам нужда от напомняне, че трябва бъда коректен/на.
___или___
3. b Мога да бъда коректен/на в някои ситуации, но предпочитам да имам някой, който да следи работата и напредъка ми.

4. a Имам точно определени дни/часове, в които съм свободен/на, за да ги отделя за курса.
___или___
4. b Смятам да се съобразявам с курсовете според останалите си ангажименти.

5. a Мога да си пресмятам времето добре и да давам приоритет на по-важните си ангажименти.
___или___
5. b Работя по-добре когато някой ми дава точни дати и часове.



6. a Съзнавам че подготовката чрез он-лайн курса е равна и дори по-добра от обичайните курсове .
___или___
6. b Искам да се запиша в този курс понеже ще има по-малко работа за вършене отколкото от обичайния курс.

7. a Имам желание да се отнасям сериозно към този курс и ако имам затруднения в процеса на курса, ще се свържа с преподавателя.
___или___
7. b Ще ми е неудобно да се свързвам с преподавателя при появила се трудност.

8. a Съзнавам, че не винаги преподавателя ще бъде онлайн, когато ми е нужен, затова ще трябва да му оставям e - mail съобщения.
___или___
8. b Предпочитам да получа извънреден отговор на въпроса си отколкото да чакам.

9. a Съзнавам, че разписанието на часовете е добра причина да си структурирам времето така, че да имам време за редовното им посещение
___или___
9. b Знам, че изискванията на курса и датите са добра причина да структурирам свободното време, но считам че трябва да има и изключения в случай, че изостана с материала .

10. a Запознах се с изискванията за този курс.
___или___
10. b Не съм се запознал с изискванията за този курс .

***
Пребройте колко a /b сте избрали.
В случай, че имате повече a отговори, Вие имате добри характеристики на онлайн ученик.
А ако имате повече b отговори , то дистанционното обучение не е подходящо за Вас, затова Ви препоръчаме да се запишете в стандартен курс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар